Monday, November 20, 2017

Blåmandag!

Å drive en nettbutikk uten å bruke data er vel umulig. Men for stor bruk av data, samt endel annen overbelastning, har gitt meg en betennelse i albuen som jeg nå har slitt mer eller mindre med i 4 måneder. Den siste måneden har vært verst, så nå kan jeg ikke bruke den på dataen, og jobber  med å trene opp høyrearmen til skriving. Det er slettes ikke lett, så alt av mail og korrespondanse har hopet seg opp i lange baner. 
Jeg har derfor utsatt og utsatt bloggingen, da det er ett ork å skrive med en hånd, fordi det tar altfor lang tid, og en skriver så fryktelig mye feil. (Rette-tasten er jo på heeelt feil side!) Samtidig hoper inn-boxen min seg opp, og det gnager på samvittigheten. Saken er at jeg vil virkelig ikke legge meg under kniven, så nå gjør jeg hva som helst for å slippe det. 
Om en først skal operere, hadde det jo vært mer hyggelig med en ansiktsløftning eller noe i den dur, ikke utskrapning av en albue!

Heldigvis er jeg ikke helt hjelpesløs enda, og har jo en hånd med en tommeltott i orden, -og det er bedre enn ti tommeltotter, eller begge hendene i lomma! ;)

I tillegg virker også kjeftamentet, og jeg har tross alt fagbrev som aktivitør, og er rimelig god til å sysselsette alle andre. Dessverre er lunta kortere enn vanlig når man går og har vondt, så det er vel som å bo sammen med en som er premenstruell 24 timer i døgnet. Stakkars Andreas.
Det er godt at han er av den tålmodige typen, -noe han må være siden han har holdt ut med meg i 12 år nå uten å gå på medisiner. Syns det er ganske bra jeg da, selv om tiden har gått litt for fort. 
Coffee because it's too early for wine!
Jeg har forresten gått til innkjøp av nytt kamera, så det kan vel hente at jeg kan knipse litt bilder i dagene som kommer. Prøver å holde både Instagram og Snapchat vedlike, men er dårligst på Snap. Er sånn typisk periode-snapper, enten ingen eller 10 om dag!! (Snap: ninaiparadiset) IG: paradisetinterior og nina_i_paradiset. Den første er bissniss/interiør, den andre er min private som dog ikke er privat. Jeg tar det private utenfor sosiale media jeg da.
Problemet på denne årstida er lyset. Jeg hater blitzbilder, og elsker dagslyset, men det er ikke så værst lys i hagestua. Dessverre var det 0 grader her i etter middag, så hva gradstokken viser i morgen tidlig, vet jeg ikke, men uansett er det IKKE varmt i hagestua der det kun står på bittelitt varme for at palmene mine ikke skal fryse. Må vel finne frem termodressen i morgen da, skjønner jeg.





No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)