Tuesday, January 17, 2017

Mer fra Leons nye rom!

Sånn ble det med bilder på veggen og lister i taket.
Den blågrå veggfargen ble akkurat slik jeg hadde sett for meg, -men ikke spør om navn, for den heter bare Leons rom! :)
Fargen jeg kjøpte ble altfor blå, så jeg blandet den ut med diverse rester. Tenkte å få den scannet og lageret der jeg kjøper maling, men glemte å male prøve-lapp. 
 Vi byttet ikke ut sofaen, -fordi Ektorp er en ganske liten sofa, og dette er bare ett romslig soverom, og dermed ikke kjempestor plass. Nytt trekk ble det da, og kom selvfølgelig på at vi også skulle ha kjøpt en puff til den. Får se hva jeg rekker når jeg skal til Bartebyen i februar.

Listverket er fra butikken min. Det fine med sånne polyretan-lister er at de bare skal limes opp, og en får dermed ingen spikerhull! :)
Hjørne i skråtak er en utfordring, men min kjære fikser det meste bare han får litt tid til å tenke.
 Jeg har ryddet bort Lego'en til Leon for anledningen, -men ellers er han temmelig ryddig av seg, og ikke helt lik søstrene sine. Vi har også bestilt ny seng med oppbevaring under, og nytt klesskap ble innkjøpt i 2015, faktisk. (Orket ikke bytte før rommet var pusset opp!)
Bord og skrivebord, samt matchende nattbord -som ikke vises på bildet, er fra butikken min. Stolen er en tidligere utstillingsmodell fra butikken, som ikke er i salg lenger, men den er ganske lik de jeg har på stua fra Eichholtz.
Noen vil kanskje syns at det er litt voldsomt å la en gutt under 10 år ha sånne møbler, men nå har Leon vokst opp med interiørbutikk i kjelleren, og satt til tider på pakkedisken mens jeg ekspederte kunder. Han er opptatt at ting skal være fint og tøft, og det hender også at han rapper mammas pynt, så både hodeskalle og flyklokke har funnet veien hit.
:)


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)